Prezentowany egzemplarz pochodzi z roku 1997 i legitymował się seryjnie mocą 320KM i 440Nm.
Po modyfikacjach 478KM i 582Nm przy 0,9 bar.
Pomiarów przyspieszenia dokonano przy pomocy AP22 firmy Recetechnology:
0-100 4,20
0-150 7,51
0-160 8,31
0-170 9,17
0-180 10,07
0-190 11,13
0-200 11,99
1/4mili 11,97 199,7km/h
Upgrade na 2012
Turbina Precision Turbo PT6466
Wtryski Injector Dynamics 1000cc
Moc 636KM i 640Nm przy 1,5 bar
Przyspieszenia:
0-100 4,10
0-160 7,15
0-180 8,74
0-200 10,20
Przy 1.8 bar 700+
1000m 19,7s 283km/h
1 mila 27,9s 315km/h
0-300 24,2s
http://www.youtube.com/watch?v=J4owXF3Ct2w
Na chwilę obecną:
Silnik:
- tłoki CP Pistons
- korbowody Brian Crower
- panewki ACL
- wałki rozrządu HKS 272
- zawory +1mm Brian Crower
- sprężyny zaworowe Brian Crower
- talerzyki zaworowe Brian Crower
- prowadnice Supertech
- zabezpieczenia zaworów Ferrea
- uszczelniacze zaworów Powerenterprise
- koła rozrządu HKS
- pasek rozrządu Powerenterprise
- uszczelka pod głowicę Greddy 2mm
- powiększone i spolerowane kanały w głowicy
- śruby ARP
Osprzęt:
- kolektor wydechowy Yakuza
- układ wydechowy Yakuza
- kolektor ssący Virtual Vorks
- turbo Precision Turbo PT6466
- QSV quick spool valve
- wtryskiwacze ID1000cc
- pompa paliwa Weldon 1100-A
- przedni intercooler Jasma
- blow off HKS
- westgate Tiall 44
- przepustnica 90mm
- listwa paliwowa HKS
- regulator paliwa Aeromotive
- stand alone Nira 3i
Zawieszenie:
- gwint H&R
Koła:
- felgi Maya 8,5×20″przód ,12×20″ tył
- opony Michelin Pilot Sport Cup+ 245/30/20 przód 315/25/20 tył
Supra otrzymała też nowe kolory. Do seryjnego zderzaka dołożono dokładkę.
Na zdjęciach widać między innymi nowy przedni zderzak oraz progi.