Prezentowany egzemplarz pochodzi z roku 1997 i legitymował się seryjnie mocą 320KM i 440Nm.
Po modyfikacjach 478KM i 582Nm przy 0,9 bar.

Pomiarów przyspieszenia dokonano przy pomocy AP22 firmy Recetechnology:

0-100  4,20
0-150  7,51
0-160  8,31
0-170  9,17
0-180  10,07
0-190  11,13
0-200  11,99

1/4mili 11,97  199,7km/h

Upgrade na 2012
Turbina Precision Turbo PT6466
Wtryski Injector Dynamics 1000cc
Moc 636KM i 640Nm przy 1,5 bar

Przyspieszenia:

0-100 4,10
0-160 7,15
0-180 8,74
0-200 10,20

Przy 1.8 bar 700+
1000m  19,7s  283km/h
1 mila  27,9s  315km/h
0-300  24,2s

http://www.youtube.com/watch?v=J4owXF3Ct2w

Na chwilę obecną:

Silnik:

  • tłoki CP Pistons
  • korbowody Brian Crower
  • panewki ACL
  • wałki rozrządu HKS 272
  • zawory +1mm Brian Crower
  • sprężyny zaworowe Brian Crower
  • talerzyki zaworowe Brian Crower
  • prowadnice Supertech
  • zabezpieczenia zaworów Ferrea
  • uszczelniacze zaworów Powerenterprise
  • koła rozrządu HKS
  • pasek rozrządu Powerenterprise
  • uszczelka pod głowicę Greddy 2mm
  • powiększone i spolerowane kanały w głowicy
  • śruby ARP

Osprzęt:

  • kolektor wydechowy Yakuza
  • układ wydechowy Yakuza
  • kolektor ssący Virtual Vorks
  • turbo Precision Turbo PT6466
  • QSV quick spool valve
  • wtryskiwacze ID1000cc
  • pompa paliwa Weldon 1100-A
  • przedni intercooler Jasma
  • blow off HKS
  • westgate Tiall 44
  • przepustnica 90mm
  • listwa paliwowa HKS
  • regulator paliwa Aeromotive
  • stand alone Nira 3i

Zawieszenie:

  • gwint H&R

Koła:

  • felgi Maya 8,5×20″przód ,12×20″ tył
  • opony Michelin Pilot Sport Cup+ 245/30/20 przód 315/25/20 tył

Supra otrzymała też nowe kolory. Do seryjnego zderzaka dołożono dokładkę.
Na zdjęciach widać między innymi nowy przedni zderzak oraz progi.